Umów się na konsultacje: 695 513 984

  1. Konsultacja online przed audytem
  2. Audyt obsługi klienta
  • to usługa, która pozwoli Ci odkryć nie tylko, co poprawić w obsłudze klientów, ale także da Ci wskazówki do tego jak to robić.
  • Co sprawdza tajemniczy klient?
    • Przykładowo: kontakt telefoniczny, obsługa podczas zabiegu, obsługa podczas wizyty
  1. Konsultacja online po audycie
  • ustalenie obszarów do pracy i potrzeb szkoleniowych dla zespołu
  • określenie oczekiwanego celu szkolenia
  1. Szkolenie u zamawiającego z zespołem
  • Szkolenia dopasowane do potrzeb zespołu
  1. Szkolenie u zamawiającego z managerem
  • Szkolenia dopasowane do potrzeb kadry zarządzającej
  1. Konsultacje online
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu motywacji podczas procesu wdrożenia wiedzy w praktyce
  • pomoc w rozwiązywaniu bieżących wyzwań i problemów